25 feb.

idag kommer min lön! det gillar jag! ;)
torsdag, två dagar kvar bara :) och imorgon blir det bil hem med böhlmark! skönt att slippa åka buss.
nu sitter jag på foto, sen blir det mat, sen hem och diska och städa lite, sen tillbaka till skolan på denna jävla historian! usch...  men får se om jag orkar att gå på den. blir ju natur hela dagen, tänkte träffa hanne också. får se vad kvällen bjuder på!
på lördag åker jag, längtar som bara den! :D
och fredag blir det att säga hejdå till ida, eftersom när jag kommer tillbaka bor hon inte hemma längre, men hem ska hon allt på helgen, det måste hon!
som sagt inge internet hemma, så nås på telefon om du vill mig något!
hade bra så ses vi! ;)
pusss /emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0