24 feb.

onsdag idag, alltså inte många dagar kvar till lovet! det gillar jag väldigt mycket! :D
matteprov har jag också haft idag, gick sådär...var två jag inte svarade på, och så hoppas jag då att de andra är rätt. men tveksam på dessa ekvationer med k och m värdet. men jaja. :)
nu sitter jag nere på media, men lisa och anna, lisa ska ta lite kort på malin, osv.
idag blir det att betala körskolan, sedan kanske mickan :) och även lite natur, blev prov på fredag.. om jag hinner som han sa, för vi skulle göra någon utvärdering eller vad han sa! hoppas jag får göra det på fredag.
imorgon har jag foto på morgonen, till elva, sen har jag en jävla hål timme enda till tre... usch jag hatar sånt!
under lovet blir det typ att läsa tre böcker, roligt? nej inte ett jävla dugg... usch.
just nu har jag lust att bränna ner skolan, usch, orkar inte mer.... :s men rätt slapp tredje period och det gillar jag! :D
men nu ska jag äta lite nötter (a)
vi ses!
pussss :*


hade inte varit fel med sommar, men ändå vill man ha lite vinter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0