22 feb.

jag vill hem till näset, vill inte va i skolan och plugga... vill bara hem och slappna av och åka skidor! :)
matte prov på onsdag, natur på torsdag... och massa andra saker. men jaja. en vecka kvar sen är det äntligen loooov! :) och då blir det skidor hela veckan med pappa m.m. i Tänndalen :)
sen har jag ju resursdagarna veckan efter lovet så jag kan göra en del plugg också på så.
och så vill jag säga stort tack till IA som har gjort att min blogg inte är tråkig längre :) den är väldigt lätt och jag gillar det starkt!
Ida har varit är hela helgen och det har varit roligt, pinsamt, mysigt m.m. :) men lyckad helg blev det allt(en del saker iaf)! :) och idag ska hon åka hem, vill gärna åka emd så jag kommer hem till mamma och bror som jag saknar en del :) men skolan kallar... :(
men nu ska jag fortsätta att redigera bilden på camilla när hon får ont av moa ;) haha. med lite ketchup xD haha.

hade braaa puss!


förbjudet:



och detta är när hon är icke slagen:
 söt camilla var det ja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0