15 feb.

Helgen bestod av jobb, ida, skoter m.m. :) men mysig var den! :D

igår alla hjärtans dag, men det märktes inte! jobbade hela dagen och sen bil till torsby! :p men jag fick iaf en liten present av ida<3 tack gumman.

och nu har jag tankar i huvudet..
jag vill träffa dig!
men det är svårt för jag är rädd att känslorna ska komma tillbaka.
jag är rädd att jag ska få känslor och allt ska bli svårt som förut..
men dessa kan ju också bli bra? eller? nja... tveksamt.
men jag hoppas att dessa har försvunnit och kan bara vara kompis med dig!
jag ska försöka allt jag kan för din skull! :)

jag har lust att skriva lite hur livet ligger till just nu för tillfället.. men jag kan inte och orkar inte just nu.

men hade bra till alla nu för det ska jag, med lite chips :$

puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0