Skolavslutning för 93or i Lima!

Nu sitter jag i Torsby igen efter några dagar i Lima hos MIN LINNEA ! <3
Vi var och tittade på när niorna gick ut, kul att se alla igen :D och diggade Per när han sjöng, han va så duktig!
Sedan bar det av till malung och titta på studenten där, massa folk där o kul :) men var bara där en stund, för skulle tilbaka till Lima sedan tillbaka till malung på kvällen. Så senare på kvällen drog jag, nea, pernilla, johan å micke till Malung :) till en början var det dött där men blev allt fler folk (: trevligt trevligt!

Ikväll blire lugnt och imorrn blir det att titta på studenterna i torsby och sedan ut på kvällen! :) får väl se hur det slutar!


pusssss på er !


du gör så jag får ett leende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0