R.i.p Andreas :(

Andreas... varför ? :(

Du var den glada, rolig, snälla, underbara killen!
och nu bara... jag vet inte vad jag ska säga :'(
Mina kinder är blöta och har varit det hela dagen...
Du har lämnat oss.. för gott! varföööööör?! :(

Jag pratade med dig bara någon timme innan det hände, jag berättade då för dig att du av en sån bra kompis och hur snäll och go du va! jag är glad att jag hann säga det...
Du kommer alltid vara i mina tankar, alltid! jag kommer aldrig att glömma dig!
Du var den bästa killkompisen jag hade i Torsby, du va den jag pratade med för det mesta!
vi pratade om våra problem och om hur vi kände, jag lyssnade på dig och du lyssnade på mig!
JAg vill ha dig tillbaka... varför skulle du lämna oss? :( varför just DU?
Men du kommer alltid vara i mina tankar, alltid! kommer aldrig att glömma dig<3

Vila i fred Anderas Adolfsson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0