du är saknad!

Andreas, jag saknar dig! varför just nu? :'( <3 DU VAR BÄÄÄSST!


igår var jag med Mickan, Frida, Matte och Micke så då hade jag kul :) då gick det bra! :D tck för att ni gjorde så jag täntke på annat. det btydde mkt!
nu sitter jag i sthlm hos pappa och tittar på allsång på skansen (= imorrn blir det bada med frida å mina två systrar. sedan börjar det.. jobb! men men pengar iaf! :D har fått ett till jobb nu, klippa gräset i Näset åt Hermod lite överallt :p så blir nog en del pengar ändå! =)
Höljes? hmm.. får se! men viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill :p

nej nu ska jag spela på facebook tror jag ^^ pössss :*

tack alla min vänner som har bryr sig om mig! jag bryr mig om er med, ni är mitt allt! ta åt er mina närmaste vänner!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0