Torsby igen !

Sitter i Torsby igen, ganska skönt (= men har varit skönt att varit hemma , har spenderat mest tid i skidbacken i helgen med min "kusin" och hans kompis. Har även varit barnvakt. Har nyss ätit lite ben & jerry glass, mums! Sitter här och lyssnar på hur anna duschar och tittar lite på både facebook och bilddagboken. Imorrn är det skola igen och deckaren ska in, men är inte klar , för glömde skicka hem den via e-mail. Åker hem på torsdag för ska på tandläkaren på fredag, usch :/ hoppas det är hålfritt :p . nu blir det nog att lägga sig snart för är trött :(. så godnatt på er ! :) pusssssss.



Tankarna bara sprödar, både ledsen, besviken, glad, orolig, arg... Det känns nu som jag måste hålla fast dom nära mig och känna hur DU inte kommer bort från mig, för måste få se ditt ansikte och hela söta du snart ! (a).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0