skriva..

jag måste lätta mitt hjärta ibland så därför skriver jag bara korta meningar och inlägg bara för att det känna lättare när man får skriva vad man känner. just nu känner jag mig trasig... jag känner mig utanför, det bara klagas på mig, spelar ingen roll vart eller när så känna det som om man aldrig är med längre. jag vill ha de vännerna som jag hade, och jag vill inte höra massa skit. jag mår Inge bra, och att dom säger hela tiden att jag är sur gör mig inte bättre, utan de gör att jag sjunker mer för varje gång.. dom vet inte det och förstår då att dom inte vet att de gör mig ännu mer ledsen. tårarna kommer oftare än jag vill och vid tillfällen jag vill att de minst ska komma. jag önskar mig ett bättre liv...


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig. Har alltid gjort och kommer alltid vara. Hos mig får du vara dig själv. Du är underbar som du är. Glöm aldrig det. <3

2012-11-11 @ 20:07:58
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se
Postat av: emma

göra'

2012-11-11 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0